Logo to nie tylko wizytówka firmy, ale również odzwierciedlenie okresu w którym powstało. Nawiązywanie do obecnych trendów i czerpanie z nich tego co najlepsze, to ważny punkt projektowania logo.
Końcówka roku to najlepszy czas na to, aby zerknąć na wschodzące trendy w logo design’ie.
1. Gradienty z jaskrawymi kolorami

W połowie roku 2018 gradienty zaczęły przeżywać swój renesans. Ich dominacja obejmowała co raz szersze aspekty designu. Nie obroniło się również logo. Rok 2019 prawdopodobnie będzie obfity w tego typu projekty.


2. Złudzenie optyczne




3. Przestrzeń negatywna

Od logo Formuły 1 po FedEx przestrzeń negatywna gości w projektach logo. W przyszłym roku zobaczymy jeszcze więcej projektów z tym motywem.


4. Linearny minimalizm



5. Figury geometryczne



6. Elementy nachodzące na siebie




[…] Styczeń 08, 2019 […]
[…] wraz z nową serią samochodów spod szyldu Lotus – Evija. Połączenie nowego modelu i logo ma wspomóc ekspansję marki […]